ریو

ریو

ریو

ریو

زه بقل

این رو از سایت شرکت آرشاک برداشتم ..

قیمت رو برای تعداد 15000 ت زده


 

باید توجه داشته که کاربرد زه های اطراف تنها جهت زیبایی خودرو نمی باشد. بلکه عملکرد اصلی آن حفاظت از بدنه در ضربه های کوچک میباشد.

برای این حفاظت زه باید در بیرونی ترین سطح بدنه نصب شود که در خودرو ریو به علت انحنای بدنه، قاعدتاً زه نیز میباید درای همان انحنا باشد و در غیر این صورت نمیتواند عملکرد صحیح داشته باشد.

به خاطر همین انحنا و حذف زه اطراف ریو از طرف شرکت!!! در اکثر خودروهای ریو زدگیهای کوچک و فرورفتگیهایی درروی دربها مشاهده میگردد که غالباً در محل نصب زه اتفاق می افتد.

زه اطراف ریو تولیدشرکت آرشاک دقیقاً مطابق قطعه اورجینال و اصل آن ساخته شده است. با این تفاوت که نمونه اصلی با خار روی بدنه نصب میگردد و بنابراین بدنه میباست دارای سوراخهای خار باشد. در خودروی تولید داخل به جهت حذف زه، جای خارها نیز از روی بدنه حذف گردیده است. لذا میباست پشت قطعه کاملاً پر بوده و با چسب روی دربها مونتاژ شود.

انحنای پشت قطعه کاملاً مطابق انحنای دربها میباشد و بنابراین زه درست در جای خود مونتاژ میشود.

برای نصب زه ضربه گیر بدنه  ریو – این نکات تقریباً در تمامی زه های چسبی مشترک میباشد -  حتماً مسایل زیر را رعایت فرمایید.

1-   ابتدا سطح بدنه را در قسمت اتصال زه کاملاً تمیز و چربی زدایی کنید. اینکار توسط محلولهای شیشه شوی و یا الکل به خوبی قابل انجام می باشد.

2-   قبل از برداشتن روکش چسب زه، محل قرارگیری زه را روی بدنه مشخص کنید. مطابق شکل بالا زه باید از لولای درب جلو و عقب حداقل 5 میلیمتر فاصله داشته باشد تا هنگام باز و بسته شدن درب تداخلی پیش نیاید.

3-   در خودروی ریو به علت اینکه سطح پشت زه و سطح روی درب به صورت قرینه هم میباشند باید دقت کرد که زه کاملا در محل درست قرار بگیرد. در غیر اینصورت اتصال به درب خودرو در تمامی سطح چسب نخواهد بود و تنها در خطی باریک این تماس برقرار شده و به زودی از درب جدا خواهد شد.

4-      وقتی محل قرارگیری زه روی بدنه مشخص شد، با خودکار یا ماژیک چند نقطه روی درب علامت گذاری کنید.

5-      روکش چسب را برداشته و زه را دقیقاً در محل علامت گذاری شده بچسبانید. توجه داشته باشید که چسباندن باید در یک مرحله انجام پذیرد.


http://www.arshakco.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد