ریو

ریو

ریو

ریو

دی لایت

سلام ..دی لایت نصب کردم خدا

فقط با روشن شدن ماشین روشن میشه ...




در روز اینجوریه :
برای اتصال هم ..برای حالتی که با روشن شدن ماشین روشن بشن باید منفی رو بدید به بدنه و سیم مثبت رو بدید به پایه فیوزی که مشخص کردم



http://www.4shared.com/folder/XAMEs4B5/custom-made-rio-fog-light-led-.html
QR Code generator
نظرات 6 + ارسال نظر
Parazit_Tx یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام . این دی لایت ها چند وات هستن؟
قیمتش چقده؟

واتش رو نمی دونم ..
دونه ای 2200 ت

امید یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام
میگم اینا که استفاده کردی led هستن ؟ نیاز به مدار دارن یا نه مستقیم وصلش کنیم به فیوز حله
از کجا میتونیم تهیه کنیم از اینا؟
دمت گرم اگه زود جواب بدی!

سلام
شیراز خریدم حدود 2500 دونه ای ... دوتاش میشه 5 ت ...

بگرد اگر نیافتی بگو برات بفرستم

[ بدون نام ] یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ق.ظ

برای اینکه ضد آب بشه باید چه کار کنیم ؟

اونی که من استفاده کردم خودش حدود 1 سانت چسب شفاف روشه و ضد آب شده

[ بدون نام ] یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام
نگفتی مدار نیاز داره یا نه ؟ مستقیم به فیوز وصل بشه حله ؟

بلی چیزی نیاز نداره ..مستقیم سیم مثبت به فیوز وصل میشه

البته دقت کنین که دیلایت های من 12 ولتی هستن ..اگر ال ای دی بذارید یه مقاومت لازم داره تا 12 ولت نترکونتش

سینا شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 ب.ظ http://blogfa. car_lovers. cam

نوکرتم داداش خیلی آقایی مخلصم من انجام دادم خیلی خفن شد

سینا شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:41 ب.ظ http://blogfa. car_lovers. cam

داداش من خیلی نوکرم ببخشید دوبار مزاحمت ایجاد کردم مهندس آدرس ایمیل قشنگت رو برام بفرست تا عکس کارم رو بفرستم تا با نظر قشنگت مستفیض بشم عزیز
با تشکر
سینا
13 ساله
از اصفهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد