ریو

ریو

ریو

ریو

صفحه کیلومتر

سلام

انقدر بی کاری زده به سرم که دارم همه جای ریو رو یه حالی میدم بهش

این بار نوبت صفحه کیلومتر است


عکسها اینجاست :

http://sokkan.persiangig.com/image/kilometer




ادامه مطلب را ببینین




عکس ها  گویای همه چیز هست ..فقط برای در آوردن عقربه ها از دو تا چنگال استفاده کنین و سعی کنین طوری نیرو وارد کنین که عقربه همیشه عمود به صفحه باشه ...یه طرف بیشتر نیرو وارد نشه






من طرحم رو روی شبرنگ ها دادم با کاتر بریدن و چسبوندم روی یه کاغذ لمینت



نظرات 6 + ارسال نظر
Omid دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ

ایول :دی

صب کن بقیه عکسای بلاگت هم نگاه کنم :دی

حال میکنم با اونایی که خودشون به مشاینشون میرسن

من برم ادامه عکسای دیگه رو ببینم میام باز :دی

مرسی

vahid دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

خسته نباشی

مرسی

amir_xavi جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ق.ظ

خوشمان آمد آقایه خلاق...
ادامه ببینم.دیگه چی بلدی؟؟!!!!
ماشاالله کم که نمیاری؟!!

موفق باشی داداش.

هاهاها

احمد پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ http://hor-73.blogsky.com

مطالب ویدیوهاعکس هاوکلا وبلاگ خوبی دارین تبریک میگم
ماشین موردعلاقم بود اماحالا ماشین آرزوهامه وقتی پراید18ملیونی شد.
موفق باشید

ممنون از اینکه سر زدید

امید جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ق.ظ

آقا دمت گرم عالی کار میکنی

مرسی امید

علی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

آقا دمت گرم خیلی قشنگ شده
فقط چنتا سوال
همون صفحه مشکی شبرنگه ؟
کاغذ لمینت چجور هست ؟ و از کجا باید تهیه کنم ؟
(ساکن شیرازم )

سلام بر شما ... بلی فقط صفحه وسط شبرنگه .. کاغذ لمینت در بازار انقلاب ، لوازم التحریر فروشیا دارن..اونجا یکی هست به اسم مشکات ..که داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد