ریو

ریو

ریو

ریو

و اینک چراغ عقب فول LED

خوب فقط خواستم یه کم جو بدم ..به زودی خبر میدم



خوب کار چراغ رو تموم کردم ..الان دیر وقته فردا حتما عکس و توضیحاتشو می ذارم





http://www.4shared.com/folder/G14RGn_m/led-tail-light-rio-atomia.html
QR Code generator
نظرات 6 + ارسال نظر
دوست (مجید) جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://asme1982.blogfa.com

سلام
اینقدر کارهات خوبه که داغ ریومو تازه کردی برام ...
کاش فرصت و حوصله داشتم این کار ها رو روی ریو انجام می دادم .
مبارکت باشه

مرسی

sunmartin شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

اگه طراحی ال ای دی ها طوری باشه که بعد از یه مدت نسوزن و آویزون نشن عالیه

نه بابا
فوق العاده روی جریان ها و ولتاژها کار کردم

sunmartin دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

خیلی طرح هات باحل شدن واسه فروش هم بزار چند تا از کارهاتو مشتری اولی خودمم

ای بابا ..باز هم بحث شیرین مادیات

هر کدوم رو بخوای برات درست می کنم

Omid سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ق.ظ

آقا میخوام رو 405 خودم پیاده کنم این کاراتو البته همشو نمیشه فک کنم هرکدوم رو که بتونم :دی

هنوز تو کفه اون نمایشگر سرعت رو شیشه هستم

عالی

اون نمایش گره برنامه هست روی گوشی اندروید نصب میشه

Omid پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ

جدی برنامست ؟
از کجاگیر بیارمش رفیق ؟

توی گوگل
android hud چستجو کنین

mahyar سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

salam

besyar tarhe zibaee baraye cheaghe aghab rikhtin
tabrik babate zogh va khalaghiyate toon
mamnun misham agar mano barahye in kar rahnamee konid
add e-mail ro gozashtam

motshakeram

پاسختون رو در تی تی دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد