ریو

ریو

ریو

ریو

تغییر رنگ دکمه های شیشه بالابر

سلام

بیکار شدم امروز رنگ مزخرف سبز بی بخار شیشه بالابر ها رو عوض کردم ..




آدرس عکس ها در پرشین گیگ : http://sokkan.persiangig.com/image/window-button-led/

به روایت تصویر :

اول پیچ های در رو باز و کاور رو جدا می کنین و بعد میرین میشینین یه جای گرم و نرم


بعد پشت درب 4 تا پیچ دستگیره رو باز می کنین



همون پشت دو تا زبونه داره که آزادش می کنین و بعد به این طریق کاور رو در میارین



ادامه مطلب رو ببینین


حالا پیچ های سوکت رو باز می کنین تا سوکت راحتتر کار کنین روش


 



حالا با کردن پیچ گوشتی نازک یا کارد لای قطعه سفید اونو جدا کنین


توی شکل بالا ، ال ای دی رو می بینین که پایه سمت چپ منفی و سمت راستی مثبت است ..
دقیقا مثل من اگر بگیرید ...با یه سیم چین از بالای لامپ رو بشکونین و پایه هاش رو معلوم کنین .. حالا ال ای دی هر رنگی رو که می خواهید رو بردارید و طبق پایه به سر جای قبلی بذارید ..
مقاومت خودش داره و شما باید فقط ال ای دی رو جایگزین کنین ...



همه کارها رو برعکس برای جازدن انجام بدید ..فقط یادتون باشه که اول عقب رو جا بزنین


پایان کار :»





نظرات 4 + ارسال نظر
parazit شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

نورش خیلی زیاد نشده؟
واسه کسایی که جاده زیاد میرن خوب نیس چون چشم رو خسته میکنه....
آقا یه فکری به حال این چراغ نقشه خوان بردار.....
به نظرم میشه واسه 405 قدیم(طوسی رنگ)رو بهش خوروند
آخه واسه خود ریو خیلی خیلی گرونه.

سلام نورش خوبه ... ..
چراغ نقشه خوان باید توی جاش باشه که قشنگ بشه ..
مال 405 یه مدل هست 8 ت ..ولی چون توی قابش فیت میشه باحال میشه ..


مال ریو علاوه بر نقشه خوانی جا عینکی هم داره ..میارزه

mema پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

آقا ایول داری دمت گرم خیلی باحال بود

ممنون بابت بازدید تان

آرشا جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

داداش کارت خیلی درسته با راهنمایی شما تو این پست تونستم خرابی کلید بالابر رو که نمایندگی گفته بود الا و بالله باید عوض شه (200 فقط پول بالابر سمت رانندست) و تازه موجود هم نبود خودم درست کنم. یه بابایی گفته بود 20 میگیرم تضمینی هم نیست کار کنه! بردش رو در اوردم دو تا اسپری کنتاکتشور بهش زدم شد مثل اولش مفت و مجانی! فقط من تاحالا دست یه ماشین نزده بودم ولی با عکسایی که شما گذاشته بودی خیلی راحت بود. خدا خیرت بده

خواهش

امیر شنبه 10 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 07:48 ق.ظ

سلام دوستان.
من ال ای دی کلید شیشه بالابر 405 رو عوض کردم با آموزش یک تاپیکی حالا یه سره روشنن یعنی با روشن کردن چراغها لامگشون روشن شه مثل بلک لایت داشبورد. ایراد کارم چیه من متوجه نمیشم.
ممنون میشم راهنماییم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد