ریو

ریو

ریو

ریو

چراغ داشبرد و تغییر رنگ ساعت

سلام بر دوستان .. امروز کمی کارها سبک تر شد و وقت شد تا بر اتمیا دستی بکشم و براش چراغ داشبرد وصل کنم و رنگ ساعت رو هم برای تنوع عوض کنم ...

قاب ساعت رو خیلی جوون کندم که تمیز در بیارم ولی خیلی ازم انرژی برد .. خلاصه در آوردم و طلق زیرش رو با یه رنگ آبی عوض کردم و نتیجه این شد ...



برای داشبرد هم از ده سانت ال ای دی متری استفاده کردم و سیم کشی رو از پشت ضبط و یا پشت فلاشر میتونین بگیرید ...
کلید لا دری هم جاش رو تمیز در آوردم که نتیجه زیر شد




عکس ها در پرشین گیگ : http://sokkan.persiangig.com/image/clock-dashboard-led/
http://www.4shared.com/folder/LwkKLrno/rio-clock-atomia.html
QR Code generator

نظرات 6 + ارسال نظر
Parazit_TX شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ق.ظ

در مورد برق بیشتر توضیح بدبد لطفاً

حدودا ده سانت ال ای دی متری رو گذاشتم
منفی به بدنه و مثبت رو از سیم مثبت فلاشر ها گرفتم

Alireza شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

یه توضیح مختصر در مورد باز کردن و جایگزین لامپ ؟

پویا سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام عزیز خسته نباشی من هنوز وقت نکردم به ماشینم دس بزنم
مییتونی رنگ چراغ کنسول وسط رو عوض کنی منظورم کلیدهای فلاشر و بخاری کولر و ... اگه اینکارو کردی کامل توضیح بده
آینه رو هم میتونی برقی کنی؟
سپر عقب و جلو رو چطوری میشه در اورد ممنون میشم با عکس بگی
دستت طلا

سلام عکس ها در هر بحث گذاشته شده ...

mema پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

حرکت زیرکانه ای بود
احسنت

علی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام
آقا آرش میشه بگید از چه طلقی استفاده کردی ؟
این طلق قرمزش هم هست ؟

سلام بر شما..اگر ساعت رو در بیارید..پشتش یه طلق قهوه ای هست که نور ساعت رو به سبز عوض می کنه ..من ازین طلق های شیرازه استفاده کردم که برای کاور مقاله ها استفاده میشه

لوازم التحریری ها دارن ...
همه رنگشم هست..اگر نیافتید با پوست شکلات هم میشه عوضش کرد

علی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

منم از همین طلق ها استفاده کردم
چند روز پیش ماشین و پارک کردم زیر آفتاب بعد که برگشتم دیدم طلق ها بخاطر گرما جمع شدن

ای بابا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد