ریو

ریو

ریو

ریو

نصب سیستم

سلام
یه مشکلی که دوستان سیستم باز در ریو من جمله خودم داشتم ..نصب طاقچه فابریکی ریو بود که بعد از نصب به علت نزدیک شدن طاقچه به شیشه ، چراغ استپ سوم حذف میشد ...
خوب من امروز به فراقی یافتم و یه استپ به نسبه بهتر و پر نور تر طراجی و اجرا کردم

تصویرتصویرتصویرتصویرتصویر

اینها از نوع پلکسی براق با خاصیت glossy بالا هستن ..که نور ال ای دی در اونها به کرات تکرار می شه و نور پیشتر جلوه می کنه ...
رنگ رو هم برای تضاد مشکی انتخاب کردم ...
حدود هزینه هم دونه ای 20 ت شد ...

ال ای دی ها هم از نوع smd 5050 های برایت هستن ...

http://www.w.mul.ir/4sh|ar|ed.com/folder/60vPX8Ja/kia_rio_2003_3rd_brake_light-a.html


ادامه مطلب را کلیک کنین

خوب یه سری اصول اولیه داره .. ساده هاش ایناس ....







کلیه عکس ها در جای دیگر :

http://www.w.mul.ir/4sh|ar|ed.com/folder/UDa1aMwu/audio-system-kia-rio2003-atomi.html


فیوز آمپ و اتصال به + باتری:


سیم مثبت که از داخل اتاق تا توی صندوق آورده شده :

سیم منفی :

کابل RCA که از پشت ضبط و از ستون خلاف عبور کابل + به صندوق آورده شده

اتصالات ساب ووفر :




نظرات 2 + ارسال نظر
صاحبکار جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ

Subjecسلام t: Fw: با سلام خسته نباشید چندی است در خرید خودرو که می خواهم حتما صفر و دست اول باشدمردد شده ام از طرفی احتمال ارزانی را می دهم و از طرفی نگران از بین رفتن هر چه بیشتر ذخیره پول ام هستم حدود 40تا 50 تومان نقد دارم و می توانم ماهی 3-4 تومان قسط بدهم ولی نظرم خودرویی در حدود 90تا 100 است حالا آیا به نظر شما خودرو ارزان می شود یا گران از طرفی این خودروهای چینی چگونه است هم قیمت شان مناسب است هم اینکه می ترسم همانند سایر کالاهایشان بی کیفیت بوده و برایم شر شود البته من اهل مسافرت جاده ای نیستم و حداکث رهر دو یا سه سال به مسافرت جاده ای می روم ولی ماشین ام در طول روز در سطح شهر از این جا به آن جا در حرکت است در ضمن در شرایط فعلی خودرو وارداتی یا تولیدی شرکت های داخلی به صرفه تر است یا خارجی شرکت های وارداتی قیمت های کدامیک حباب کمتری دارد در واقع حباب قیمت کدام خودرو ازهمه کمتر است در ضمن این سوال را هم ازخدمتتان داشتم که به چه خودروهایی سهمیه سوخت تعلق می گیرد البته من همیشه خودرو صفر می خرم و حداکثر 5 تا 6 سال آن را نگهداشته و سپس آن را می فروشم ولی تعمیر گاه رفتن خیلی برایم سخت و سنگین است از طرفی محل مناسبی هم جهت پارک خودرو در محل کار نداریم و امکان آسیب رسیدن به خودرو هم وجود دارد سوال دیگر اینکه آیا شاسی بلندها بدرد داخل شهر و ترافیک می خورد یا خیر ؟خیلی از زحمتی که به شما دادم عذر می خواهم و پیشاپیش از مساعدت و لطف و پاسخگو.یی شما سپاسگزارم موفق باشید با تشکر صاحبکار MSABKAR@YAHOO.COM

خودرو را با توجه به خرج و وجود قطعات یدکی بگیرید بهتر است ...
ضمنا در ایران با این نوع رانندگی پراید هم زیاده

حمید پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام
اون پلکسی براق که اشاره کردید از کجا میشه تهیه کرد؟
ممنون

شبرنگ سازها
اونایی که کار تابلو سازی می کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد