ریو

ریو

ریو

ریو

تعویض آب رادیاتور ..

خوب من به دل خوش و سلامتی امروز آب رادیاتور رو عوض کردم

یه آب رادیاتور 3.5 لیتری کاسپین و دو عدد آب مقطر گرفتم و در فیلم زیر کامل شرح دادم


http://youtu.be/rBVFR-aaUj8

و



من برای تعویض از این آموزش الهام گرفتم تا آب رو کامل خالی کنم از رادیات و سیستم آب ماشین


http://www.4shared.com/office/vVHbW72-/11_Steps__with_Pictures__-_wik.html

تعویض روغن ترمز و زنون

اتمیا هم زنون دار شد ..
زنون 7000

ازکسی به من ارث رسیده ..فعلا خوبه

مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگمرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

- - - Updated - - -

خوب من امروز دیگه وقت شد با کمک دوستم روغن ترمز رو عوض کردیم ...
هر کسی توی نت برای نحوه خالی کردن میگه ..من اینجوری کردم

ابتدا با یه سرنگ محفظه روغن ترمز را تا جایی که عشقم کشید ،پایین آوردم ...
حتما نمی خواد اصرار برای کامل خالی شدن داشت
مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

چرخ جلو سمت راننده رو دادم بیرون که دست بره پشتش
مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

پلاستیک سر شیرهواگیری ترمز رو در آوردم
مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

یه آچار 8 می خوره ... محفظه خالی شده رو با روغن دات 3 آرین فومن شیمی پر کردم تا همون سطح قبلی ..بعد ترمز رو چند بار زدم و بعد از چهار تا زدن ، ترمز یواش یواش سفت شد ، گرفتم ترمز رو و دوستم شیر هواگیری رو باز کرد و پدال ترمز زیر پام خالی شد ...همون جوری که داشت می رفت پایین دوستم شیر رو بست...در واقع اون موقع که پای شما روی پداله و پدال زیر پاتون خالی میشه داره روغن قبلی ها میره بیرون ...

حدود 6 تا 7 بار این کار رو کردم ...

بعد رفتم سمت چرخ عقب سمت شاگرد که این عکسشه
مرجع تخصصی خودرو و تیونینگ | پارس تیونینگ

اونم به همین طریق منتها تعدادش رو تا 10 بار بیشتر کردم ..چون طول مسیر روغن تا اون عقب بیشتره ...

بعد چرخ سمت راننده عقب رو انجام دادم و آخر سر هم چرخ جلو سمت شاگرد ...بعدم با مقادیر زیاد آب جاهایی که به چرخ و بدنه روغن پاشیده بود رو تمیز کردم ...

توصیه می کنم که کل این کار رو یه بار دیگه هم انجام بدیم که دیگه چیزی نمونه ...

دانلود عکس های بالا http://www.4shared.com/rar/OfktO0gn/xenon-change_brake_oil.html

چراغ آمد ..اونم چه چراغی ..

سلام

چند وقت بود که باز شیشه چراغ جلو آب و بخار می گرفت ...من با اینکه با بهترین چسب آکواریم بازار آب بندی کرده بودم ، بازم مجبور شدم باز کنم .و این بار این ایده به ذهنم رسیده که ببینم تا کجا میره





عکس های جدید

سلام...این است وضعیت فعلی ماشین

تصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویر