ریو

ریو

ریو

ریو

دیسک وصفحه جدید

تصویر تصویر

منم امروز عوض کردم و این رو انداختم
270 هزینه دیسک و صفحه
25 ت اجرت بال بیرینگ والئو
65 اجرت تعویض

همه چیز عالی
شتاب اولیه و کندن و خوردن زمین واقعا حیرت زده ام کرد

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام دیسک صفحه مزدا 323 یه ریو مگه میخوره.تعویضش کردین شتاب یا کشش بهتره شده؟؟؟پدال کلاج نرم شده یا سفتی خودشو داره هنوز

سلام...شتاب بهتر شده ...کشش رو وقت نگردم تست کنم هنوز ...پدال من خیلی سفت بود ...الان کم شده ...ولی کلا دیسک مزدا کمی پدال رو سفت می کنه ...ولی می ارزه به لذت اش

محسن سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ق.ظ

با سلام چند وقطع احساس مسکنم ماشین تو دنده یک کپ میکنه باید چیکارش کنم که درست بسه

سلام...
اولین کار بازدید شمع و تمیز کردن دریچه گاز باشه

محسن پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:53 ب.ظ

هم وایر هم شمع تعویض کردم شمع ngk که برای ریو در نظر گرفتن منم انداختم اما با ریپ شو داره ار دور موتور 1300 تا 2800ریپ میزنه دیاگم زدم مشگلی نشون نداد

ریپ شو؟

428 سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:11 ق.ظ http://blackcougar.blogsky.com

سلام، وقت بخیر
ااین صفحه کلاچ کجاییه؟
از کجا میشه خرید؟

داداش ژاپنیه
و لوازم مزدا فروشی دارن

428 دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:51 ق.ظ

مرسی
بنظر شما اگر گیرم اومد المانی(sachs) بندازم یا اینو؟

لینکتون کردم با اجازه D:

سلام
من کیفیت اونو ندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد