ریو

ریو

ریو

ریو

چراغ لنز دار جلو

سلام

فک کنم هر چی تا حالا در مورد ماشین ام آرزو کردم بهش رسیدم ...

اینم از اون آرزو هام بود که همیشه دنبالش بودم


چراغ رو یکی از بچه ها از تهرون برام یافت و فرستاد

حدود 112 ت پام آب خورد ...وقتی اومد کمی خط و خش داشت و یکی از چراغا هم طلق اش کدر شده بود ...دست به کار شدم و چراغا رو باز کردم و تمیز و پالیش زدم ...خوب شد ..بعضی از ال ای دی ها سوخته بود و عوض کردم ..مدار انجل آی رو هم به کل تغییر دادم و مقاومت اش رو بهتر کردم


تصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویر


لنز رو هم در آوردم ..میخوام با مدل 405 سری جدید SLX عوض کنم ...لعنتی بهترین لنز رو مزدا 3 اتاق قدیم دارن که گیر نمیان


تصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویرتصویر

اینا لنز 405 slx هستن که جایگزین لنز های نه چندان با کیفیت چراغ تایوانی شده
توی یکی از عکس ها یه کاغذ قرمز چسبوندم ...چون این رنگ قرمز توی روز در چراغ جلوه قرمزی داره و یه جور شیطانی مانند بشه ...

عکس آخر رو ببینین ....


لنز ها رو تمیز کردم و الگوی چینش رو هم در چراغ تصحیح کردم ...


چراغ رو بستم و آب بندی کردم ..راهنما رو ال ای دی سفید انداختم و کلا ست شد ....

نهایتا هم چراغ و نورش رو تنظیم کردم و دارم لذت می برم ...



اینم پایان کار :

تصویرتصویرتصویرتصویرتصویر

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام داداش طلق چراغو با چی تمیز کردی طلق چراغ ماشینم کدر شده

کمی پالیش که به بدنه ماشین میزنن رو بزن رو پنبه و محکم بمال به شیشه چراغ

[ بدون نام ] شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام دنبال چراغ اسپورت ریو میگردم جلو.
ممنون میشم راهنماییم کنی
09147906500 رضا

سلام
تهران به بدبختی گیر اوردمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد