ریو

ریو

ریو

ریو

angel eye

سلام .. سوپرایز امروزم باز کردن چراغ و تو مشکی کردنش و نصب Angel eye بود ...کمی اذیت شدم ولی نتیجه کار عالی بود ...

اسپری هم فقط و فقط دوپلی ...

منتفر شدم از جنس ایرانی آشغال دیر خشک شونده


Click on thumbnail to enlarge.Click on thumbnail to enlarge.Click on thumbnail to enlarge.Click on thumbnail to enlarge.Click on thumbnail to enlarge.Click on thumbnail to enlarge.


Click on thumbnail to enlarge.Click on thumbnail to enlarge.


اینم نحوه خاموش شدن کنونی چراغهام : با یه مدار 5 تومنی

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

من هی روز اول بت میگم فقط دوپلی گوش نمیدی که!حالا رنگش ریخت میفهمی

شهمیر شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام دوست عزیز، یه سوالی داشتم خدمتتون، ماشین من توی چراغ های جلوش خاک رفته. چراغ رو در آوردم ولی نتونستم قسمت آب بندی شده رو باز کنم. حلال خاصی داره؟ یا باید با گرما باز بشه؟

سلام. حلال نداره
سشوار صنعتی مثل هولو بازش مکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد