ریو

ریو

ریو

ریو

تغییر رنگ دکمه های شیشه بالابر

سلام

بیکار شدم امروز رنگ مزخرف سبز بی بخار شیشه بالابر ها رو عوض کردم ..




آدرس عکس ها در پرشین گیگ : http://sokkan.persiangig.com/image/window-button-led/

به روایت تصویر :

اول پیچ های در رو باز و کاور رو جدا می کنین و بعد میرین میشینین یه جای گرم و نرم


بعد پشت درب 4 تا پیچ دستگیره رو باز می کنین



همون پشت دو تا زبونه داره که آزادش می کنین و بعد به این طریق کاور رو در میارین



ادامه مطلب رو ببینین
ادامه مطلب ...

power windows

سلام ..

دارم روی پروژه پاور ویندو کار میکنم ... همون سیستم آشنایی که با قفل کردن در به طور خودکار شیشه ها رو میده بالا ...


منتها یه سری ملاحظات رو دارم در نظر می گیرم .

تا وقتی ماشین روشنه ..حتی اگر قفل هم کنیم شیشه ها بالا نیاد

اگر جسمی مانع بسته شدن شیشه شد و زور آورد به سیستم .، اتوماتیک سیستم خاموش بشه ..


خبر میدم

www.atomia.ir

خوب سلام

امید که خوب باشید ..دامنه اصلی سایت هم راه افتاده و ازین به بعد آدرسمون این میشه

www.atomia.ir


دیفیوزر

سلام به دوستان گل





پشت ماشین یه تپلی جالبی به خودش گرفته

خود دیفیوزر 40 اینا با کارهای فایبرش در اومد ..یه اسپری دوپلی مات هم زدیم بهش..
عکس ها در پرشین گیگ : http://sokkan.persiangig.com/image/diffuser