ریو

ریو

ریو

ریو

استرس بار

تصویرتصویرتصویرتصویر


امروزوقت شد استرس بار رو که 85 ت خریده بودم رو نصب کنم ...

هندلینگم سر پیچا بازم بهتر شد ..چون لاستیکام هم پهن هستن ..دیگه حس شوماخری بهم میده ... خلاصه خدا به خیر کنه


http://sokkan.persiangig.com/image/stress-bar/

نظرات 2 + ارسال نظر
رنجبر چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

agha khoshhal shodam inghad faali dar zamine rio...
stres bar mikham bara mashinam mituni bem adres bedi?
man yazd hastam
bem ye sms bede shomarato dashte basham
09399339133

سلام
والا من از مشهد یکی فرستاد برام
شمارشو ندارم

محسن یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام موقعی که بخوایم فیلتر هوارو عوض کنین دچار مشگل نمیشین بخواین استرس بارو بازو بسته کنین

به هر حال اجتناب ناپذیره ...من پیچ روی سر کمک رو باز نمی کنم..پیچ خود استرس بار به بدنه اش رو باز می کنم
راحته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد